Wednesday, April 18, 2018

Estàtues Sense Cap (OSSA MENOR) libro Manuel Forcano epub


Descargar PDF Leer en línea



El nou llibre de poemes de Manuel Forcano està dividit en dues parts: la primera rememora amors viscuts al Caire i duu per títol "La casa de la felicitat"; la segona part es titula "El Penell dels meus dies" i és un aplec de poemes diversos centrats en els temes del desig, el viatge, l'amor i el desamor.Els poemes són principalment de factura breu i contundent, molt plàstics, amb metàfores efectives i referències a un passat feliçment viscut que sovint es recorda amb nostàlgia. Les referències al món antic i a la literatura àrab donen al llibre l'atmosfera oriental, mediterrània i clàssica del Pròxim Orient on l'autor ha viscut i que ara evoca, des de Barcelona, situant-se ell mateix i també el lector als basars, als carrerons de les medines i les kasbes, cara a cara amb les persones que hi ha estimat.

No recordo quants pisos
vaig pujar fins al terrat
ni si vaig trucar a la porta
o era oberta. No recordo
quin mes era d'estiu,
ni quants dies vaig quedar-me,
l'horitzó del riu ample i tu
als meus ulls.                               
Potser
va ser només un dia.
Però el recordo cada dia.
Descargar Estàtues Sense Cap (OSSA MENOR) pdf Manuel Forcano
descargar libro en pdf Estàtues Sense Cap (OSSA MENOR)
Estàtues Sense Cap (OSSA MENOR) libro Manuel Forcano

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.